حرنیوز

در این وبگاه خبرهای مربوط به شهرحر منعکس می گردد

حرنیوز

در این وبگاه خبرهای مربوط به شهرحر منعکس می گردد

حرنیوز
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

🔹مسئول کمسیون اجتماعی شورای شهرحر: حل مشکلات کارگران شهرداری شهر حر که برای چندمین بار دست از کار کشیده اند نیازمند اراده جدی و واقعی در شهرداری وشورای شهر بوده و گرنه اتخاذ شیوه های مقطعی و مسکن راه چاره اساسی نیست.

🔸علی آل کثیر عضو شورای شهرحر در گفت وگو با حرنیوز درمورد اعتصابات اخیر کارگران شهرداری حر و تصمیمات اتخاذ شده جهت رفع مشکلات موجود گفت: بنده به عنوان مسئول کمسیون اجتماعی شورای شهر رایزنی های لازم را انجام داده و صحبت هایی هم با نماینده محترم مجلس داشتم که قرارشد به پیشنهاد اینجانب مقدمات جلسه ای کاری با حضور اعضای شورای شهر ، رئیس دفتر نماینده مجلس ، رئیس اداره کار، شهردارحر و نماینده کارگران شهرداری برگزار و تصمیم عاجلی برای برون رفت از این وضع نامطلوب واحقاق حقوق معوقه کارگران اتخاذ شود .

🔸اعتصابات مکرر و به تعطیلی کشاندن خدمات شهری موجب نارضایتی اهالی شده و لازم است در اولین فرصت ریشه های این مشکل قدیمی و عوامل موثر در بوجود آمدن این وضع ناخواسته شناسایی و برطرف شوند.

🔹آل کثیر در ادامه افزود: رعایت انضباط سازمانی و مالی در مجموعه شهرداری و استفاده بهینه از تک تک کارمندان و کارگران می تواند به بهبود اوضاع کمک نماید ؛ همچنین رعایت اصل صرفه جویی و پرهیز از اجرای پروژه های غیر ضروری ، استفاده از مشاورین متخصص در حوزه درامدی و مدیریت جهادی بسیار راهگشا و اثر بخش است.

🔸ایشان همچنین افزود: هم اکنون در شهرداری حر که یک نهاد عمومی و غیر دولتی است ، بسیاری از کمک های دولتی از جمله سهم شهر حر از مالیات بر ارزش افزوده ، سوخت و سایر کمک ها که می بایست در جهت عمران و آبادانی شهر حر استفاده شود صرف هزینه های جاری از قبیل حقوق و دستمزد می شود! در بهترین شرایط یک شهردار موفق می بایست هزینه های جاری خود را از طریق درآمدزایی تامین نماید و حتی بخشی از درامدهایش را به سمت پروژه های عمرانی ببرد ؛ درآمد اندک و بسار ناچیز و اتکا به کمک های دولتی ونداشتن برنامه مشخص و بومی برای تحصیل درآمد پایدار می تواند منشاء مشکلات و عقب ماندگی های زیادی در سطح شهر شود.
 
🔸این عضو شورا در آخر بیان کرد: در هر حال حل مشکل کارگران شهرداری شهرمان دور از دسترس نبوده و به عزم و اراده جدی نیاز دارد هم شهردار و هم شورا باید برای گذر از این بحران چاره اندیشی اساسی نمایند؛ بنده هم از کارگران عزیز و زحمت کش استدعا دارم با حفظ آرامش و متانت به صورت قانونی و مسالمت آمیز پیگیر حل مشکلات خود باشند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">