حرنیوز

در این وبگاه خبرهای مربوط به شهرحر منعکس می گردد

حرنیوز

در این وبگاه خبرهای مربوط به شهرحر منعکس می گردد

حرنیوز
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

هفت روز تا انتخابات هیئت رئیسه شورای شهرحر

بهمن حمیدی خواه | شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۵۹ ب.ظ

به گزارش حرنیوز انتخابات هیئت رئیسه سال پایانی چهارمین دوره شورای اسلامی شهرحر شنبه ی هفته آینده ۱۳ شهریور ماه برگزار خواهد شد.
⬅️انتخابات امسال هیئت رئیسه شورای شهرحر در حالی برگزار می شود،که اختلاف و دو دستگی اعضای شورا مورد نارضایتی روحانیت ، فرهنگیان ، ورزشکاران و دیگر اقشار جامعه قرار گرفته است.
⬅️صراحتا با توجه به اینکه مجموعه شهرداری شهرحر از روی کار آمدن افراد با تجربه و کار بلد واهمه دارد ، خوب است اعضای شورای اسلامی شهرحر شایسته ترین فرد خود را به عنوان رئیس شورا انتخاب کنند،البته با توجه به عملکرد ضعیف ۵ عضو شورای شهرحر در این سه سال، که مردم را از انتخاب خود پشیمان کرده است،امیدی به هیچ یک از ۵ عضو نیست؛ وقتی که ۵ عضو شورای شهرحر خود را به قانون تمکین نکنند،رئیس و منشی بودن هیچ یک از آن ها فرقی ندارد.
⬅️از ماست که برماست،ضرب المثلی زیبا که شاهد حال بیشتر ما مردم شهرحر می باشد که با انتخابی کاملا قبیله ای باعث پسرفت شهر خود شده ایم،امید است در دوره پنجم انتخابات، ملاک رأی خود را اصلاح کنیم.
" اِنَّ اللّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّیَ یُغَیِّروا ما بِاَنفُسِهِم "

نظرات  (۱)

  • محمد آذرکار
  • خدا قوّت.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">