حرنیوز

در این وبگاه خبرهای مربوط به شهرحر منعکس می گردد

حرنیوز

در این وبگاه خبرهای مربوط به شهرحر منعکس می گردد

حرنیوز
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

نگاهی به عملکرد ضعیف روابط عمومی شهرداری وشورای شهرحر

بهمن حمیدی خواه | يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۳۲ ب.ظ

به گزارش خبرگزاری حر:اطلاع رسانی و انعکاس و انتقال ضعیف خدمات و فعالیتها به مردم از سوی دستگاههای اجرایی و ادارات زمانی مطرح می گردد که هنگام جستجو در اینترنت شاهد لینک انبوهی از سایت های غیر فعال ادارات هستیم

روابط عمومی ها در ادارات نقش تعیین کننده ای دارند یکی از مهمترین نقش های روابط عمومی ها اطلاع از نظرات ارباب رجوع و انعکاس آن به بخش های مختلف و به ویژه مدیریت است.

بخش اعظم مشکلات به عدم توانایی کارکنان ادارات نسبت به استفاده از رسانه های ارتباطی بر می گردد.

در همین حال متاسفانه مشاهده می شود که سایت شهرداری شهرحر  انقدر ضعیف عمل میکند که حتی شوق باز کردن سایت هم در مردم وجود ندارد. سایتی که مطالبش ادامه مطلب دارد اما وقتی وارد آن میشوی میبینی مطلب همان بوده که در صفحه اول دیدیده اید ،قسمت گزارش عملکرد شهرداری هم خالی ازحتی یک گزارش است،سایتی که در آن شهر به خوبی معرفی نشده است.

البته باز بهتر از شوراست، زیرا شورای شهرحر اصلا سایتی برای انعکاس خدمات وفعالیتها و گزارش عملکرد ندارد.

سازمانی که روابط عمومی مطلوبی نداشته باشد از انظار پنهان است

خطاب به مسئول روابط عمومی شهرداری حر میگویم:لطفا به روابط عمومی تذکر دهید تا برای مناسبتها از قبل تدارک ببیند و تقویم اجرایی داشته باشد وگزارشات ومناقصات وخلاصه ای از جلسات عمومی را روی سایت قرار دهد و نیز دراختیار خبرگزاری شهر برای اطلاع عموم قراردهد.

وخطاب به فرماندار شهرستان شوش به عنوان مدیر اجرایی شهرستان: مصرانه در تقویت ضعف اطلاع رسانی ادارات زیر مجموعه توجه ویژه ای داشته باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">