حرنیوز

در این وبگاه خبرهای مربوط به شهرحر منعکس می گردد

حرنیوز

در این وبگاه خبرهای مربوط به شهرحر منعکس می گردد

حرنیوز
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

ورزشکاران شهرحر دیگر طاقت تحمل بی توجهی مسئولان را ندارند

بهمن حمیدی خواه | يكشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۲۵ ب.ظ

به گزارش حرنیوز؛ عصر دیروز 22مرداد در پی برگزاری مسابقه طناب کشی و حضور مسولان ورزش شهرستان شوش و  بی توجهی مطلق مسئولان شهرستان به وضعیت اورژانسی ورزش و عدم اعتنا به مطالبات ورزشکاران باعث شد،که خوشامدگویی جوانان و پیشکسوتان شهرحر،با انتقادات شدید همراه شود.

شدت انتقادات زمانی به اوج خود رسید که بخاطر انتقاد احمد رامی یکی ازپیشکسوتان و مربیان فوتبال شهرحر از وضعیت اورژانسی فوتبال، ناصرکثیر عضوشورای شهرحر و رئیس اداره ورزش و جوانان شوش،قول دادند  که مبلغی بابت چمن زن به ورزش حر هدیه دهند،و شاید عجیب باشد ولی همین حرکت باعث شد انتقادات ورزشکاران و پیشکسوتان چندین برابر شود.

احمد رش یکی دیگر از مربیان فوتبال شهرحر درباره این حرکت گفت: چرا مسئولان ورزش شهرستان و شورای شهرحر الان به فکر ورزش حر افتادند؟ آیا صدای مطالبات چندین ساله ما به گوش آن ها نرسیده بود و الان شنیده اند؟ آیا مشکل ما فقط همین چمن زن است؟ چندین سال است که از نبود امکانات ورزشی که کوچکترین آن ها چمن زن سالم در شهر بود گلایه کردیم چرا الان لبیک می گویند درحالی که همان چند سال پیش هم می توانستند لبیک بگویند؟

رش در ادامه گفت:متاسفانه شهرحر با این همه ورزشکار فقط یک میدان چمن شده دارد و همین یک میدان ،آبسردکن که هیچ، لوله آب شرب هم ندارد علاوه بر این نه رختکن، نه سرویس بهداشتی و نه روشنایی دارد و شبها میدان رسما تعطیل می شود؛ والیبال و بسکتبال هم نه مکان و نه امکانات دارند و رسما در شهر وجود ندارد.

رش در ادامه صحبت ها درباره سالن ورزشی حر گفت: تنها سالن ورزشی شهر هم نه روشنایی دارد و نه سیستم خنک کننده سالم و علاوه بر این بدهی برق آن هم مشکل را چندین برابر کرده است طوری که تمام کلاس های ورزشی آن بجز کشتی که گه گاهی در آن تمرین می کنند،رسما تعطیل شده اند،به شهردار هم که درباره سهم ورزش از بودجه ی شهرداری بگوییم، می گوید که هرسال به اداره ورزش وجوانان شهرستان شوش مبلغی برای ورزش داده می شود درحالی که اداره ورزش شوش این حرف را تکذیب می کند.

در آخر نیز مسئولان ورزش شهرستان جوابی جز کتبی کردن این درخواست ها نداشتند،همچنین قول دادند که روشنایی میدان چمن را تا هفته دیگر تامین کنند، ورزشکاران شهرحر منتظر عملی شدن این مطالبات هستند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">