حرنیوز

در این وبگاه خبرهای مربوط به شهرحر منعکس می گردد

حرنیوز

در این وبگاه خبرهای مربوط به شهرحر منعکس می گردد

حرنیوز
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

وعده ی استاندار به جوانان شهرحر محقق شد

بهمن حمیدی خواه | سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۵۵ ب.ظ

⬅️بنا بر وعده ی استاندار به جوانان شهرحر در۳۰ تیرماه، امروز سه شنبه ساعت ۲ بعد از ظهر نشستی ۲ساعته با موضوع مشکلات شهری حر در دفتر معاونت امور عمرانی استان خوزستان برگزار شد.
⬅️به گزارش حرنیوز،این نشست با حضور سیاحی معاونت امور عمرانی استاندار،بخشدار مرکزی و مدیران استانی از جمله رئیس اداره برق،اداره راه وشهرسازی ،اداره محیط زیست و اداره مالیات استان خوزستان و با حضور نجاتی فرماندار شهرستان شوش و علی پورباقر شهردار شهرحر و سه تن از اعضای شورا و دو تن از جوانان شهرحر برگزار شد.
⬅️در این نشست شهردار،شورا و جوانان شهرحر ،بسیاری از مشکلات موجود از جمله نبود درمانگاه شبانه روزی،نبود بانک،نبود پاسگاه،نبود امکانات اولیه شهری و ارتباط کم شورا وشهردار با شهروندان وبسیاری از مشکلات دیگر را بیان کردند ،سیاحی معاون امورعمرانی استاندار نیز قول داد که این مشکلات را در زمان های معین و مشخص شده ای که در آن جمع نیز اعلام کرده بود،برطرف نماید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">