حرنیوز

در این وبگاه خبرهای مربوط به شهرحر منعکس می گردد

حرنیوز

در این وبگاه خبرهای مربوط به شهرحر منعکس می گردد

حرنیوز
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۳ میلیون تومان بدهکاری عامل تعطیلی تنها سالن ورزشی شهرحر شد

بهمن حمیدی خواه | دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۵۹ ب.ظ

سید قاسم حرمشاهی از مربیان جوان شهرحر در گفت وگو با حرنیوز از مشکل بدهکاری سالن ورزشی شهر و عدم همکاری سازمان های مربوطه گلایه کرد
به گزارش حرنیوز: سید قاسم حرمشاهی تنها مربی ووشو ،کیک بوکسینگ ؛فول شین کن و پارکور در شهرحر که چندین سال برای همشهریان خود در رده های سنی مختلف کلاس های آموزشی اجرا می کند،مدتی است بخاطر مشکلات بوجود آمده و عدم اهمیت و همکاری اداره برق و اداره ورزش وجوانان شهرستان شوش ؛ مجبور به خداحافظی با امر ورزش شد که در نتیجه تنها سالن ورزشی حر نیز بخاطر نبود این مربی جوان تعطیل گردید.
سالن ورزشی حر که فقط نام سالن روی آن بود و از حداقل امکانات ازقبیل لوله کشی، سیم کشی ،کنتور برق، روشنایی، سرویس بهداشتی، حمام، آبسردکن ،وسایل ورزشی،سیستم خنک کننده و غیره، نیز برخوردار نبود؛ به لطف و سرمایه این جوان و تلاش شبانه روزی و بسیجی وار ایشان،این سالن تمامی این امکانات را دارا شد.
علت اصلی تعطیلی این سالن استفاده غیر مجاز همسایه سالن از برق این سالن است که هزینه ی برق این سالن را در آخرین قبض به 3 میلیون تومان رسانده است.
 و علت دسترسی آسان همسایگان به برق سالن نیز این است که کنتور برق سالن بخاطر دوری سالن از تیر برق، در خانه یکی از همسایگان قرار داده شد،که متاسفانه بخاطر خیانت در امانت توسط این همسایه هزینه هنگفتی متوجه این سالن شد.
این مربی در ادامه گفتگو با حرنیوز گفت که این موضوع با اداره برق و اداره ورزش و جوانان شوش در میان گذاشته شد و مدارک لازم برای اثبات تخلف این همسایه به آن ها ارائه شد ولی متاسفانه نه حاضر به جریمه کردن و گرفتن هزینه از همسایه متخلف هستند و نه حاضر به کمک کردن در پرداخت هزینه شدند و نه حاضر به انتقال کنتور برق به داخل سالن هستند علاوه بر همه این ها اداره برق به ایشان اخطار داده است که اگر هزینه را پرداخت نکند، او را شکایت می کنند!
این مشکل از مشکلات اساسی تعطیلی این سالن می باشد که قریب به یک سال ورزش حر را عقب انداخته است؛ ما شهروندان حری از مسئولان مربوطه خواهشمند نیستیم که این مشکل را حل کنند؛زیرا بی اهمیتی غیرقابل توجیه مسئولان مربوطه به ورزش شهرحر کلمه خواهش را بی معنی و بی ارزش کرده است؛ بلکه خواستار رسیدگی هرچه سریع تر به این وضعیت اسفناک هستیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">