حرنیوز

در این وبگاه خبرهای مربوط به شهرحر منعکس می گردد

حرنیوز

در این وبگاه خبرهای مربوط به شهرحر منعکس می گردد

حرنیوز
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۲۵ هکتار برای ایجاد شهرک صنعتی در شهرحر نیاز است

بهمن حمیدی خواه | سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۱۳ ب.ظ

علی آلکثیر عضو شورای شهرحر در گفت وگو با حرنیوز در خصوص واگذاری زمین گفت: شورای شهرحر مدتهاست که برای ایجاد شهرک صنعتی درخواست زمین از شرکت کرده که تا کنون هیچ گونه موافقتی حاصل نشده است. حداقل 25 هکتار برای ایجاد شهرک صنعتی حر و ایجاد فرصتهای شغلی برای جویندگان کار لازم است. البته موافقتهای اولیه از سازمان گسترش ونوسازی صنایع ایران داریم که باهمت و پیگیری نماینده محترم مجلس آقای دکتر نوری محقق شده و راه را برای پیگیری های بیشتر هموار کرده است.
ایشان در ادامه افزود:ما به فرهنگ متعالی جهاد و شهادت و اهمیت و جایگاه راهیان نور در ترویج این فرهنگ زیبا واقف و معترف هستیم لیکن فرزندان شهرحر هم در جبهه اقتصادی به فرصت های شغلی نیاز دارند تا در جبهه اقتصادی هم خوش بدرخشند.
در آخر نیز افزود: ما از مسئولین ذی ربط می خواهیم تا برای شهرک صنعتی شهرحر هم همانند اردوگاه راهیان نور استان مازندران اهمیت قائل شوند و با تخصیص زمین مورد نیاز ما را در رفع معضل بیکاری جوانان یاری دهند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">