حرنیوز

در این وبگاه خبرهای مربوط به شهرحر منعکس می گردد

حرنیوز

در این وبگاه خبرهای مربوط به شهرحر منعکس می گردد

حرنیوز
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

درگیری بین شهردار شهرحر با یکی از کارکنان به زد و خورد انجامید

بهمن حمیدی خواه | سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۴۸ ب.ظ

به گزارش شوش۲۴، بعد از مشکلات چند روز شهرداری شهر حر با کارگران پیمانکاری شهرداری که حقوق و مزایای آنها را پرداخت ننموده اند امروز شهردار شهر حر با یکی از کارکنان رسمی شهرداری این شهر از توابع مرکزی شهرستان شوش درگیر شدند و کارشان به ضد وخورد انجامید.

بر پایه این گزارش شخص مصدوم به خبرنگار شوش ۲۴ گفت : بنده نیروی رسمی وزارت کشور هستم و در حال حاضر با مشکلات شخصی نیازمند تامین منابع مالی برای بیماری پدرم بودم که درخواست خود را از شهردار انجام دادم و ایشان در پاسخ با تندی جواب بنده را دادند.

وی افزود: بعد از درگیری لفظی و برخورد تند این شهردار که هنوز مورد تایید حراست استانداری خوزستان نیز نیست چند نفر از  کارکنان شهرداری بنده را گرفتند و شهردار با مشت به صورت بنده ضربه زدند که موجب شکستن عینک و ضربه به صورت بنده شده است.

این شخص گفت : بنده نمی دانم که چه مشکلی دارم که شهردار این چنین برخوردی با اینجانب داشته است ولی این کار شهردار را از مراجع قضایی و امنیتی شهرستان شوش پیگر خواهم شد.

لازم به ذکر است سه سال پیش شورای شهر حر شهردار فعلی شهرحر را که پس از برکناری از شهرداری صفی آباد کارمند شده بود به عنوان شهردار شهر حر انتخاب نمودند |منبع: شوش۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">