حرنیوز

در این وبگاه خبرهای مربوط به شهرحر منعکس می گردد

حرنیوز

در این وبگاه خبرهای مربوط به شهرحر منعکس می گردد

حرنیوز
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دیدار با خانواده شهید فرحان نیسی از شهدای شهرحر

بهمن حمیدی خواه | پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۹ ب.ظ


حجت الاسلام شیخ هادی حیدری: انتقام خون شهید را خدا می گیرد و خدا خون بهای اوست
به گزارش خبرگزاری حر: در دومین دیدار با خانواده شهدا که دیشب چهارشنبه برگزار شد،این بار اهالی شهرحر به ویژه جوانان،به دیدار خانواده شهید فرحان نیسی رفتند.
در این دیدار حجج الاسلام شیخ هادی حیدری و شیخ صادق آلکثیر،و بعضی از رزمندگان و مداحان نیز حضور داشتند و ابتداءً پس از تلاوت قرآن کریم،و پخش کلیپ هایی از زمان جنگ، خاطراتی از آن شهید بزرگوار توسط فرزند ایشان و بعضی از دوستان و نزدیکان بازگو شد.

در ادامه نیز شیخ هادی حیدری از سخنوران محبوب استان خوزستان پس از بیان مقام و منزلت رفیع شهداء و لزوم ادامه راه آنها به نکات زیبا و قابل تأملی اشاره کردند و فرمودند: درحالت عادی اگر شخصی کشته شود،خانواده و نزدیکان مقتول انتقام خون مقتول را از طریق قصاص از قاتل می گیرند ولی آیا تا بحال دیده اید که خانواده شهیدی برای خون خواهی شهیدشان به پا خیزند،وانتقام خون شهیدشان را بگیرند؟
در پاسخ این سوال جوابی جز خیر نیست
آری انتقام خون شهید را خدا میگیرد و خدا خون بهای اوست،در زیارت عاشورا میخوانیم(یاثارالله وابن ثاره)واین به معنی این است که انتقام خون امام حسین(ع) را خدا از قاتلین میگیرد، واین انتقام بدست امام زمان (عج)گرفته می شود،لذا انتقام شهیدان را نیز مثل شهدای کربلا خدا خواهد گرفت.
آری خوشا به حال کسانی که انتقامشان را خدا می گیرد و خدا خون بهای آن ها باشد.
درآخر این دیدار نیز لوح تقدیری به خانواده آن شهید بزرگوار اهدا گردید.


شماره خبر:23

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">