حرنیوز

در این وبگاه خبرهای مربوط به شهرحر منعکس می گردد

حرنیوز

در این وبگاه خبرهای مربوط به شهرحر منعکس می گردد

حرنیوز
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

آموزش حفظ قرآن به کودکان در شهرحر

بهمن حمیدی خواه | سه شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۰۷ ب.ظ
دوره‌ 3 ماهه آموزش حفظ قرآن کریم ویژه خردسالان گروه سنی سه تا شش سال برگزار می‌شود. به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اهواز، مدیر مؤسسه قرآن و عترت الغدیر شهر حُر شهرستان شوش با بیان اینکه دوره‌ سه ماهه آموزش حفظ قرآن کریم در این مؤسسه ویژه خردسالان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این کلاس‌های قرآنی ویژه دختران و پسران گروه سنی سه تا شش سال برپا می‌شوند.

مریم ‌آل‌کثیر، درباره شیوه تدریس آموزش حفظ قرآن کریم ویژه این مقطع سنی، توضیح داد: در این دوره‌ها به دلیل اینکه کودکان در این سن خواندن را نیاموخته‌اند و با حروف الفبا و ترکیب آنها آشنایی ندارند و قادر به روخوانی قرآن کریم نیستند، بنابراین آیه‌ها و سوره‌های کوتاه قرآن را انتخاب و به روش اشاره به آنها آموزش می‌دهیم.

آل‌کثیر افزود: امل چنانی، فهیمه حیدری و نادیا عبدالخانی مربیگری دوره‌های آموزشی ویژه خردسالان با عنوان «ریاحین‌المهدی» را بر عهده دارند.

مدیر مؤسسه قرآن و عترت الغدیر شهر حُر هدف از حضور خردسالان در این کلاس‌ها را ایجاد زمینه آشنایی با قرآن و درک پیام‌های قرآنی دانست و بیان کرد: انس نونهالان و خردسالان با قرآن و بهره‌مندی از برکات فوق العاده این کتاب آسمانی در زندگی از جمله اهداف این آموزش ها است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">