حرنیوز

در این وبگاه خبرهای مربوط به شهرحر منعکس می گردد

حرنیوز

در این وبگاه خبرهای مربوط به شهرحر منعکس می گردد

حرنیوز
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

نارضایتی از شهردار و شورای حر وارد فاز جدید شد

بهمن حمیدی خواه | چهارشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۵۸ ب.ظ
نارضایتی مردم شهر حر از اعضای شورا و شهردار که تا پیش از این تنها در فضای مجازی بود امروز چهره عملی به خود گرفت. در حاشیه دیدار استاندار جدید از شهرستان شوش در مسیر شهر حر تعدادی از شهروندان شهر حر جلوی مسیر خودروی استاندار را گرفتند و استاندار مجبور به پیاده شدن از خودرو و گفت وگو با شهروندان شد.

شهروندان حر همزمان در دو نقطه ورودی شهر حر و در مقابل تالار نیایش تجمع کردند و اعتراض خود نسبت به مدیریت ناکارآمد شهرداری را به سمع استاندار رساندند.

به گزارش اگزار: حری ها در پلاکارهای خود نوشتند "حر شهردار ندارد" و "شورای حر نظاره گر است تا ناظر" با این جملات از مسئولان استانی خواستند تا نسبت به بهبود وضعیت شهر حر اعمال نظر کنند.

شاهدان از درگیری کوتاهی میان برخی شهروندان و یکی از اعضای شورای شهر حر نیز خبر دادند.

در مقابل استاندار به مردم این شهر قول داد تا نسبت به مشکلات موجود این شهر رسیدگی کند.

گقتنی است، شهردار شهر حر از نیروهای غیربومی است که از لحظه ورود به شهرداری تا کنون بارها مورد نقد دو عضو شورای شهر و فعالان حر قرار می گرفت. اخیراً نیز شهرداری حر حاشیه هایی به دنبال داشت که فعالان اجتماعی شهر روزانه در شبکه های اجتماعی رویه های شورا و شهردار را مورد نقد قرار می دهند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">